Продавець 12a.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1200 відгуків
+380 (93) 757-87-85
Магазин запчастин для принтерів та картриджів
Кошик

Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному «Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну».


Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:

зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення; написати заяву на повернення від руки.

Принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою;

принести пристрій (куплений товар) товарного виду, тобто, не битий, без подряпин,слідів монтажу а також із не пошкодженим пакуванням.

Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків). 

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар Новою Поштою : зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу;

написати заяву на повернення від руки. 

Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою; відправити пристрій (куплений товар) товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, слідів монтажу а також із не пошкодженим пакуванням.

Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків). 
 

Повернення товару по гарантії.

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:

зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;

ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.

Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підскажуть; 

звернутися до сервісного центру виробника (імпортера) для підтвердження факту заводського браку та відсутності можливості відремонтувати товар;

написати заяву на повернення коштів або на гарантійну заміну від руки (можете скачати шаблон заяви для повернення товару в належному та неналежному стані, а також відповідний зразок для належного чи неналежного стану товару);

принести чек із нашого магазину, отриманий при покупці;

принести гарантійний талон;

надати акт від сервісного центру виробника (імпортера), в якому вказано, що товар підлягає обміну по гарантії.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner